vilket misstag

Hallå där.

Sitter och läser min kära Rahlenfeldts bloggen och är otroligt hungrig. But whaaat? Orkar inte gå till köket :) just nu drogar ja fame låten ännu en gång.. jag kan inte leva utan den! Har jag fel eller har ljudet blivit bättre på datan? Hmm.. dagens fråga. Fyfan va bra han sjunger. iiih! Jaja.

Vad händer idag? Kanske ska på bio? Jag vettefan, kovacsoo är ju lite seg på att svara och så ;) men annars ska jag väl sitta här och dö hela dagen. Ingen vill vara med mig. Tack så mycket. Känner mig som Johnny Depp. Oh, fett het jag är! Okej.. där blev det allt lite random. Nu lyssnar jag på "damn i´m a sexy bitch" trevligt. Inte så mycket kul folk på msn. Snackar med.. only fabian. Jenni elakingen ska till sitt land idag! När jag vill vara med henne? Hur obroshigt e inte det? Nejnej. Bry er inte om mig! Gå och lev erat perfekta liv medans jag sitter här och inte får nån frukost för jag måste sitta här och ha ångest för.. ingenting. Ha ett bra liv era jävlar.



Titta hur jag ser ut i brunt hår brun/gröna ögon? Naaw. Fuck. Vill inte vara orange/blond/utväxt hårig längre. Brunett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0