jobbigt inlägg

Sitter i min soffa och ruttnar bort. Bara armarna och huvudet kvar nu, resten har förmultnat till jord. Pappa har planeterat kaktusar i jorden, han har döpt den ena till "Kristins högra ben" :') Man kan väl säga såhär, jag har verkligen ingentin att göra. Så kan väl ta och blogga lite dåra? ;)

Inte för att jag vet vad jag ska skriva om.. ni kan få se hur min vecka ser ut? Det kan ju vara lite trevligt. Eller så kan det inte vara det. It´s up to you! Detsutom så har det flyttat in ett spöke i datan. För att tangentena funkar inte. Bara ibland. Måste trycka skit hårt ibland eller flera ggr. Då vet ni det också. Oj, ni bryr er också.



Fett fin den blev (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0