en dag på stan

Hejsan kvällspigga människor.

Idag vakna jag typ 10-11. Va inne på datan och sen tvätta jag håret. Och nej, jag hoppade inte in i duschen! Veet ni hur glad jag är eller! Snackar med Muppjenni på msn. Gud så jag saknar henne.. och så är det premiär på Ballar av stål den 14. Herreguud så härligt. Love that! Sen mötte jag Thyra och Emelie på tåget men vi var på fel vagnar haha, skitkul. Ja sen gick vi omkring och ragga killar på stan. Hitta värsta coola chinoskillen som förföljde oss! Men vi tappa bort han.. lite synd! När vi hade fått nog av att gå åkte vi hem till mig och va här lite. Det var väl typ dagen.

Var tvungen att gå hela vägen till Johanna för att hämta min laddare! Så nu funkar min mobil (a) och där va Jenny och Robin. De skulle typ bubbla. Undra vad som hände denna kväll ;)



såhär het var man en dag på stan :)



och såhär heta var vi en dag på stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0