våren here i am

Åh! Snön är fortfarande kvar?! Vad är det bra för egentligen? Jag har bestämt mig att det är vår iallafall. För jag går omkring i mina tygskor nu! Det känns.. kallt men ändå najsigt. I måndags tänkte jag på hur jag verkligen njöt av att gå till skolan för det var solsken och massa fågelkvitter hördes. Helt underbaaart. Sommarn e snart här!

Nu ett tag innan somarn har jag bestämt mig för att färga håret blont! Asså, blont. Ljusblont. Johanna och Elin idag fick värsta dampen och tvinga mig att färga håret i helgen typ haha, för jag provade Js hårförlängning lala.. Haha, just nu är mamma det ända hindret! Hon vill inte att jag ska färga det, än. För att det sliter för mycket på håret. Men lixom.. comeon! Har precis klippt det så det kan ju knappast bli slitet?! Nu vet ni det.



S å h ä r  k o m m e r  j a g  g å  k l ä d d  n ä r  d e t  b l i r   v a r m a r e  v å r,  m o t  s o m m a r n .. b a r a t ä n k  e r  s å   s n y g g t !


Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsnygga sorts!

2010-03-10 @ 18:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0