tv varning?

Öööhm.. läste nått om att hon Anna som vann "Lurade svt för att inte bli diskad" haha, okej? Jag fattar precis! Är galet flumm :) eller stavas flumm flum? Jo. Eller jag vet inte! Och bryr mig inte specielt mycke heller

Idag. Vakna rätt tidigt faktiskt? Hmm.. japp. Spelade fotbolls match idag. Vi vann med 5-1. Jag var asking den första halvleken. På den andra ganska king. Och på tredje sov jag typ. Va lite trött! Yeey. Mamma köpte ett heelt ballerina paket till mig efter bara för att jag e bäst. Gulligt va? Fast orkade inte hela. Intresseklubben antecknar. Nä, inte precis. Har nu tagit mig.. 20 min att skriva det här. Mja. Kansk ska ta och lägga in det här roliga inlägget nu. Ni får en bild + låt på köpet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0