tröttare än dig

God dag alla fans!

Heelt packat på bussen idag? Har tappat bort min busskort också, great.. hoppas att det ramlat ut i skåpet så ska försöka hitta det imorgon. Annars blire väl remsa livet ut. Idag var det skola då. Ganska så trevligt! Haha nej fan stek dag. Hmm.. ingenting specielt hände iallafall? Nää. Fick sluta lite tidigare då, det var najs.

Efter skolan drog jag till Liiv med en annan tönt också. Var där och åt sen stack vi typ. Haha precis som vanligt :) äter, går. Nu är jag hemma. Ska typ.. usch fyfan hur kan jag hata att städa så mycket? Jag tycker verkligen det är något sjukt jobbigt. Jag måste bli rik för jag ska ha städerska när jag har eget hus. Lixom, jag orkar inte ens lägga mina smutskläder i tvättkorgen? Just nu vill jag bara sova. Tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0