såå kort om dagen

Berättar lite kort om vad som hände sen. Jag träffade Liiv. Vi var ute och gick (y) just nu bytte jag och pappa roller. Jag kollade på Gröna milen och han satt vid datan. Nu bytte vi! Ascoolt. Men har sett den 2 ggr redan typ.. Haha, krille e en tönt på burk. Okej, återigne till dagen. Ja vi luffade runt lite. Vi hade värsta planerna för kvällen men så blev vi dissade, tack så mycket. Så ville tomaten träffa oss först i Stuvsta, sen Huddinge och sen skulle vi va i Tullinge (?) Haha. Men nejnej. Ja vi började kolla på New Moon som hon har fått hem!! Men vi kolla typ ingenting, låg och dog av garv. SJUKT JÄVLA KUL. Ni kommer aldrig få veta! :) sen blev vi (nästan) tvingade att gå ut. Så vi träfade Pakke, Kasper och Dennis. Var lite vid coop och så. Sen kom Fjant och Dazbom. Ha ha. Jaja, vi fick inte komma in på karaoken :( taskigt! Pappa hämtade halv 10. Nu e jag här. Ska sova snart. Fyfan. I torsdag till fredag sov jag 5 timmar, inatt 6 timmar och imogon måste jag upp halv 7. Och det är helg? Shiit. Fatta hur trött jag kommer va när skolan börjar? Jag fattar. PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0