rutan e min



Tjue gays & boys!


Pappa står i köket och lagar mat, så tänke berätta lite kort om dagen. Mer detaljer kan vi ta lite later. Vaknade halv 11 och fixade mig i desperat försök av att hitta några skor?! Mötte Jobin och Netto på plattan kvart i 1. Var där före de! King man e ;) jaa RW klippte sig och vi kollade på. Sen gick vi till massa snobbaffärer och Jobin handlade säkert föör 10000 faan? Sen åt vi på donkiledonk. Eller det gjorde vi innan kanske? Minns inte. Sen bjöd han oss på fika på NK! Det var skitäckligt om ni undra! Hahaha. Efter allt detta drog vi hem till han. Vad gjorde vi? Haha vill ni allt veta ;) skooojja! Nej men va bara där. Nettis och jag åkte hem vid typ 6?
Så nu sitter jag här och älskar min keps! Eller ja, Robins keps egentligen. Men får låna den. Skitglaaad. Tack världens bästa! :)


lägger in lite bilder sen på mig och min nya pojkvän!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0