rude boy?

Tjutju.

Japp. Var i Skärholmen idag med familjen. Gick runt lite och åt lunch där. Hittade en skinnjacka på.. New Yorker som jag ska köpa, men har inte råd just nu! Justdet jag såg Kevin Borg!! Fast han var jätte ful? Hihi (a) aja. På slutet var jag halft levande, helt sjukt trött. Fast ja, jag och Nettan sov mindre än 5 timmar inatt! Mmh. När vi kom hem sov jag litelite och kollade på Grey´s anatomy (stavn) sen drog vi till Svenne och Evaaa. Yeeeeah. Åt där och ja, han e så jävla skön den där Svenne! Haha.. naaw. Ja och nu e pappa på träning. Är på riktigt firreh humör :) snackar med Nettis på msn. Ingen annan rolig inne som vill prata med mig! Buusigt. Nu ska jag supa. Farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0