rolig eftermiddag

Tjääna! Kollar på roliga roliga vänner. Och snackar med min kompis Louise på msn. Men nu måste hon gå också den elakingen :( taskigt värre! Jaja. Får väl överleva på något sätt? Ska berätta om min fantastiska dag.

Började kl 8 med svenska, som var tråkigt. Sen gympa! Det var tråkigt också, vi körde typ "king" ni vet med badminton? Hmm.. sen so! Lunch. Engelska. Dans. Självaste dansen var tråkig för det var tråkiga övningar vi gjorde, men det var kul annars haha. Yeah! Efter dansen var jag med Johanna Liiv. Vi var runt lite i Huddinge och flumma på! Haha, kastade kakor på folk och skrek "ta från de fattiga och ge till de rika" av nån anledning? Eeh. Vi spelade in massa konstiga filmer och var totalt jätte töntvarning. Hihi. Men kul vare!

Träning som börjar 8 idag.. men jag är trött och vill bara sova!! LÅT MIG SOVA, TACK. Nehe skit it då. PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0