puss min sötnos

Duschad. Nyrakad. Öhm.. trött. Gillar. Mycket (a) jaja. Allt det där! Imorgon e det school kl 08.00! Så kan inte vara inne så länge på datan, eller kan kan jag men får icke.

Imorgon ska jag slaggish hos JOHANNA LIIV med ELIN CEDERBORG. Vi ska bubbla som fan och få lite besök :) yeeah. Innan det måste jag till Skärholmen och köpa en jacka. För jag vet inte hur länge rätt storlek kommer finnas? Eller va vet jag, kanske redan är slut. Synd isåfall, verkligen. Men ska dit iallfall, Johanna säger att hon kan hänka nu måste jag bara få den andra muppen med oss också. Känner mig just nu.. glad men lite osäker. Aaaw! Söötnos då. Hihih. PUSS&KRAM



k i n g  f o t o g r a f e n
HAHA snyggt lidl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0