ont i vaaderna

Hosthost. Ja hejsan :)

Idag, måndag. Och måndag = skola. Det var kul i början av skolan och de mesta av dagen, sen sista lektionerna sööög typ? Mja. Fast det var ju lite roligt i skolan ändå! Och så skönt, inga läxor? Shiit assåw. Men jobbig som min underbara mamma e så säger hon att det är ett perfekt tillfälle för mig att komma ikapp då med läxorna.. Nåväl. Hon har väl rätt? Men orkar bara inte! Nu när man äntligen är ledig.

Innan svampen lektionen var jag och Johanna jätte hungriga men det var låst i matsalen så vi var nere i hallen lite, helt tomt där så vi låg där och lyssna på musik snacka lite med mattanterna ;) fast de kunde inte ens Svenska vafan! HAHA. Lite svårt att jobba på en Svensk skola kankse..? Eller nä jag vet inte, är ju inte städare så. Jaja, vi gick hem till min mormor och åt våfflor iallafall! För det var låst till matsalen. Men det var väl lika bra. Shit seg på att skriva inlägg. Hade träning sen. Jag var ute och sprang efter det, i CONVERSE. Så fatta vad jag har ont nu? :( stackare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0