människofobi?

Tjenixen. Haha! Skönt att vara back on data, hann inte vara inne nått igårkväll. Så skriver nu :)

idag har det vart skola. Men först var jag hos typ tandläkare i stan. Det gick fine. Kom till SOn. Träslöjd = najs idag. Efter skolan drog vi ner till turk sen åkte jag och Liiv till Juringe allé. Mötte Ralle och Lucas. Gick hem till Ralle och var där. Johanna och Ralle höll på som fan, Lucas hade "människofobi" medans jag låg och titta på. Roligt! Inte! Var där tills typ halv 7. Aleeex var på bussen på väg hem också. Ascoolt! Nu e jag hemma. Jag kom hem tillslut även fast det var tjockt kallt. Hmm.. har städat rummet lite och gjort läxan. Så känner mig rätt stolt då. Nått annat jag e stolt över är min fulltträff på Lollos högra axel idag! Vi hade vääärsta fighten idag. Jag är king!



hej drogad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0