luffsare

Tjoosan på er! E på heelt okej humör? Men lite glad måste man väl få vara när pms verken har försvunnit.. :) lite om idag/igår. Jag sov ju hos Sara. Vet inte om jag hann berätta om matchen? Iallafall så vann vi med 5-1 kingar vi är. Efter matchen följde jag med sara direkt hem, vi duscha fixa oss och lite. Stack ut till Nettis. Jenny var där, sen gick vi till hallen fast vi var inte där? Stod utanför och tönta oss. Sara & jag var tvugna att dra vid halv 8 för vi skulle hem och äta. Aa sen va vi inne på datan och Tönten med stort T var bara almänt elak och busig! Hon lurade mig jätte mycket.. :$

jaja idag då, vi missa bussen så vi gick till skolan. Började med matte och det var najs fan! Fast jag fick pms på vägen hem från träning för jag kom på att L the Lowlow åker till New York på onsdag så då kan hon ju inte vara med på matten på torsdag! JAG BLIR GAAAALEN. Hahah. Vi orkade inte ha fight idag heller.. Och sen vare klassråd, spanska, lunch, NO och teknik. Efter skolan mötte jag Jenni och Davve. Men Davve stack iväg nånstans? Så var jag med Ippa och Elin också. Träffade lite folk och bara frös typ? Aa. Sen vare träning! Min dag som sagt! Nej nu fan ska jag ta rakning, duschning och hårtvättning. Fett skönt.. :) måste bara sjunga lite! Ska köra "killropet" i duschen och se om det fungerar? Bara vissa som fattar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0