lite update hära

TJO! Inte haft data sen torsdagkväll :'( nu sitter jag här med min älskling iallafall. Slaggade hos Johanna Liiv. Igår, kul! Eller va jävligt trötta haha. På kvällen kom Sara, Lollo och Elin. Kollade på "the mist" asbra! Men sjukt sorlig. Rekomenderas iallafall. Hmm.. ja sen åkte jag vid 1 idag till Skogås, mötte upp mamma och vi åkte till Linn som har fått valpar! Eller ja, asså inte Linn? Ni kanske fattade det.. o-m-g så gulliga. Verkligen, va nästan så att jag stoppa en innanför tröjan när vi skulle gå.

Sen handlade jag några inte så fina skor, men var tvungen. Hon har iallafall lovat mig converse nu (a) fast måste betala lite själv. Jaja. Jag har vart duktig flicka också, städat rummet och fixat lite :)
Och nu vill jag bara ut och träffa kompisar! Men ska vara hemma framför tv;n kl 08.00 förstår ni. Efter det ska jag droga datan men bara av en anledning, haha kommer bli fett besviken om det är så.. Vissa kanske fattar! Yeaah.

 Juste haha, det började brinna igår i skolan typ? Eller det va några som hade smällt raketer tror ja? Fast missade det. Fail! Va på väg hem från badhuset när det hände, så vi fick typ ingen lunch. Shit assåw. Men fick gå och äta på matten för vår vikare e KINGEN MED K. Veerkligen. Nu ska jag gråta lite tror jag. Eller skratta? Vet inte vilket av det jag ska välja.. Har typ PMS. Godbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0