lilla mig

Hej, jag mår inte så jätte bra just nu haha. Mår illa, skittrött. ORKAR INTE TRÄNA. Meen får väl ta och göra det ändå? Yees.

Fast är på bra humör! Haha skoldagen var najs. Eller inte så i början men sen blev det roligare och roligare typ? Fast blev brutalt våldtagen.. Whii. Var rätt så duktig i skolan idag? Tycker jag ialalfall! Efter skolan haha busade jag och Johanna :) fast eller asså? Njae busa kanske det inte var.. Jaja. Vi åkte till donken också satt där en stund. Sen tog vi busseen hem. Nu är jag här och har ont i magen. stackars mig säger jag. Vad ska hända imorgon.. vet inte riktgt höhö. Eller tror jag ska tll SKärholmen med Johanna och Robin? Yeah. KÖPA JACKA. Äntligen! Hmm om jag inte har käkat upp alla pengar? Ganska troligt. Farväl. PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0