kryar på mig

Mår något bättre, så lite uppdatering skadar väl inte? Har nyss vaknat upp från en skön sömn. Drömfri och.. skön. Idag har jag bara sovit, vart inne på data och kollat teve. Tjockis man känner sig. Har typ inte ätit nått helle? Eller jo justde, åt lite pajj. Yeee. Vill träna! Eller inte just nu, men sen när jag blir frisk. Så längtar jag lite til skolan :$

Imorgon ska jag till Johannas land. Om jag pallar? Vet inte hur jag kommer må då. Om jag har tur känner jag mig frisk som en nötkärna. Ha ha. Och pappa har ställt in bion. Det är lite synd. Känner för att inte bara sitta hemma och så ville jag se "Alice i underlandet" den verkar ju lite scaary? Jajamensan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0