i min fantasi

Varför kan man inte bara.. sluta ha känslor? Kommer alltid ha känslor för dig. Spelar ingen roll vad jag gör? Det gör ont när jag hör saker om dig och nån annan, när du tittar på nån annan tjej. För jag har ju egentligen bara ögon för dig. Visst andra killar kommer och går, men du står alltid kvar. Du står kvar där och jag bara väntar. Väntar på att veta vad du känner. För.. det kommer inte bli nån skillnad. Kommer alltid, alltid, alltid gilla dig! Så antingen så blir det bara du och jag. Du blir min & jag blir din. Eller så får jag få upp ögonen för nån annan. Men det är svårt när du e där hela tiden, när det inte går att undvika så som det är, i love you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0