hej mitt liv e tråkigt

Ja fett tråkigt! Jag har ingen lust att blogga. Jag är skittrött, men orkar inte sova. Jag orkar inte läsa nåns blogg, de är bara så jobbigt att läsa. Vad mer? Ingen inne på skype. Ingen vill prata med mig på msn. För alla hatar mig och alla som inte gör det har nått annat för sig. Kul! Egenltigen, varför bloggar jag? Lägger ner massa onödig tid på typ.. 30-40 läsare? Nödvändigt där. Och abdullah, skriv inte till mig på facebook. För jag blir bara besviken över att det inte var nån annan :(

Stackars mig. Jag är sämst på allt och har inga kompisar. Fast jag känner bara såhär nu. Imorgon kommer det nog va kul i skolan, haha. Eller jag hoppas det leen. Hållkäften nu jag ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0