har busskortet (a)

Tjenatjena. Inne på msn och webbar med lite mupps och har precis slängt maten. Kanske inte är så jätte bra att slänga maten men blev helt illamående och kunde verkligen inte äta. Nej uuusch. Kl 6 har jag träning, fotboll faktiskt. Länge sen huh? :) Elleh elleh elleh.. HAHA.

Idag i like. Ja, eller asså det var en bra daaag. Mycket bra. Förutom att jag måste sluta prata på lektionerna, men vad ska man göra? Haha skulle va bättre med placering.. Fast naaj. Jaja skitsamma! Juste, världens bästa Jocke sa att han visste vart mitt busskort var för världens bästa fredrik hittade det igår! Ren tur kallas det. För han hade ju ingen aning om vems kort det var. Så han var ju tvungen att få en bamsekram! Hihi. Ska träna lite dans nu brushaan ;)



Jag just nuu. Ser lite sur ut? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0