get out of my life

Ååh är på tjockt sämst humör!! Vet inte varför, men en viss person fick mig på riktigt dåligt humör och har vart sur sen dess? Så jag drog hem direkt efter skolan, orkade inte vara med nån. Och jag orkar inte gå på träningen heller. Jag fryser och är trött, orkar orkar orkar inte. Jag vill bara vara hemma, kolla på teve. Och sova?

Idag så.. ja inget hände idag i början av dagen som var kul. Eller "kul" kan jag inte säga, men Lollo spottade på mitt ben på matten! USCH. Och så får jag skit för det? Tacktack. Ska byta mattegrupp också, den suger. Jag lär mig inget av att vara där typ. Sen på lunch rasten åt jag, Sara och Lollo våfflisar hos min mormor! Hon har fått riktig status fan hihi :') men eftersom Larssonh sa att vi började 35 så kom vi typ 15 min sent? Najs. Lollo var helt hyper på NOn riktigt jobbig! Hm ja och på svenskan var jag sur som fan. På SOn hade vi bara nått prov sen stack alla hem. Baajsa. Ska fan ta och bajsa! Nää men åh. Skit i allt just nu






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0