frukost på hotell

Okej, äntligen hemma nu slipper jag töntarna.. Neee skojja bara! Dom e jätte söta :$ jaag träffade ju vante igår? Vi drog hem till Liiv och där va Jenny också. Sen gick hon hem och vi dansa och sminka oss fjoortwzaarh. På kävllen träffade vi Netto rödbetto och var på coop och busa. Nettis smsa med Kaneteg så vi gick och träffa han och Ricco. Mycket trevlligt. vid 11 drog alla hem. Jag slagga hos Nettis! Vi gick upp vid 8 på morgonen och drog till Robbaaan! :) Fabbe var där. Hahah! Shit ni skulle sett Robin så skabbig.. vi kollade på "upp" och va inne på datan, rev hans kök. Ja typ det!

Nu står pappa i duschen sen ska vi till Skärholmen och träffa Anette, Emelie och Mikaela. Kommer väl vara där ett tag? Ikväll ska jag vara hemma. Eller så vare idag vi skulle på middag hos Svenne? Naaej jag vet inte riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0