final

TJO! Det stavas f r e d a g s m y s med familjen idag. Riktigt skön dag! Bra skoldag? Och på engelskan kolla vi på film, åt popcorn, godis och hade almänt mysigt :) efter skolan tagga jag hem till Sara. Var där några hours. De skulle till Robin men jag skulle inte hinna följa med så mötte upp Emelie vid Huddinge och sen Thyra. Luffa runt lite och mötte sen Hult också. Luffa runt lite mer och sen drog jag mig hemåt. Buss bajsen åkte mitt framför fejjan på mig? Jaja. Och på busstationen såg jag världens finaste kille! Coolt va. Helt perfekt (a) förutom skorna då. HAHA. Har kollat lite let´s dance och innan det kolla jag på Barda. Nån mer som sser på det? Azuum!! PUSS&HHEJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0