elin min feeestis

Elin hade en fantastisk idé om att jag skulle skriva ett helt inlägg om henne! Så min ännu mer fantastiska idé var att hon skulle skriva ett om mig också? :) så jag kan väl börja..

Bruden headshot har jag känt sen jag var typ 4? Haha, jobbigt liv att behöva hänga med henne efter sig hela tiden.. Jag vet! Ja. Hon är 1.52 lång och väger 87,4 kg. Nu vet ni det. Ja men hon är fan riktigt skön, ibland. Hon e busig, mot sina föräldrar! Enligt henne har hon inte ens några! Gaaah HAHAHA. Skön brud. Juste, kommer fan ihåg nu? "Playercrew föralltid" var det inte så? Jo, så skulle vi skaffa en lägenhet tillsammans nära plattan sa vi. Hihi, gulligt. Och så skulle det vara en tradition att åka till mitt landställe, så det måste vi göra om i sommar. Matter what. Hon e king på slåss också? Hon gillar att träna på sina bvs haha, gudsåkul. Nej, men hon e en patetisk fjortis som jag lyckas leva med. Förutom att hon går på judo så är hennes hobby att byta hårfärger! Skitkul tycker hon. Det gör hon väl typ några ggr i månaden? Ja, coolish. Hmmh.. finns inte så mycket mer bra saker att säga om henne? Jo, lite. Ni som dömer henne utan att känna henne gör inte det! Hon är faktiskt jätte snäll, söt och rolig. En av mina bästavänner. Saknar henne! :'(



Älskar dig min festis och biathis :) <333333333

här kan ni läsa om mig; http://elincederborg.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0