cool kille!



Det här är Robin Kovi Kovacs @ fejjan! För alla tjejer så är han singel :) hans nr är 0707375936 ing ring ring alla hetingar! Hihih :$ muppen går i min klass, i min grupp, i allt i skolan. Förutom på slöjden, för han e för dålig för att gå på träslöjd! Han vet inte ens vad enspik är.. Jaja. Annars e han en riktig cooling som gillar humlor och låten Stina ;) han kan vara snäll faktiskt, ibland! Eller ja, iallfall när han ger mig pengar. Neeej där skojja jag allt! Hihi, han e fett king och jag tycker om honom jäääätte mycket! Najs huuuh. Nej finns inget mer bra att säga om honom. Bara dåliga saker men ett sånt långt inlägg skulle jag aldrig orka skriva. Så ni får vara nöjda med det här!

Hihih PUSS&KRAM på alla förutom Kovacsoo!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

de där e ju inte hans nr ? :s

2010-03-24 @ 22:25:32
Postat av: Anonym

Nähäää?

2010-03-26 @ 22:10:12
URL: http://dauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0