är hellre mig själv

Bara jag som tycker det har blivit tråkigt att läsa "storbloggarbloggar"? Tycker det är sjukt ointressant nu. För typ ett halvår sen var jag ja, beroende av paow och dessies bloggar. Nu är det bara så tråkigt! De skriver ju inte om nånting kul egentligen. Bara fest, fest och fest hela tiden. Det är bara samma sak hela tiden. De går inte ens i skolan, fan va tråkgit det måste vara.. alla andra går ju i skolan förutom en själv. Synd. Mycke roligare att läsa om ens kompisar, eller nån i sin egen ålder. Det är bara rahlenfedts blogg som jag läser som är "stor" och då kollar jag typ bara på hans bilder? Detsutom blir pappa irriterad när jag läser deras bloggar för det handlar om typ bara mode, festa, pengar och sånt.. så det är väl ett + dåra :)

Fast.. jag skulle inte ha nått emot att bli stor. Eller kanske inte ja 50 000 läsare? Men några 1000 skulle sitta fint. Men vad ska man göra för att bli stor? Länka överallt och vara allmänt rolig? Eller måste man sminka sig 20 lager, festa och ljuga i bloggen? Kanske. Näe, inte nått för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0