tantdag

Tjenatjenatjena! Det e ju nått fel med den här datan skriver fel hela tiden? Knapparna ligger ju kondihy.. kondihy=konstigt. Så ja ni fattar?! Har nyss nattat småttingarna. Nu är vi på landet, kommer tillbaks på söndag morgon. Kan berätta lite om the day.

Idag hade vi nån klassdag? Så alla vi åkte till tantlunden i stan. Hade typ piknick och lekte lite lekar, körde prinsess, mycket roligt enligt mig! Förutom att vissa personer fuskade typ.. varje gång? Undra vem. Det var kul där, lite sådär lagom soft lixom. Runt 1 va? Slutade vi. Så gick några till Hornstull och så ser vi tunnelbanan. Självklart är det nåt liiv inte hittar så vi missar den! Alla andra hann med förutom jag, elin, jenny och liiv! Haha. Vi, eller inte jenni, skulle till grönan. Påvägen dit diggade vi till alla studentbilar som åkte förbi. En var lite extra najsig. Gal1 kul! På grönan träffade vi wyser så hon hängde med oss. Tycker synd om dig sötnos <3 lite senare träffade vi emelie och amanda också. Åkte hem halv 5 med wyser. Det var dagen det. Jajamensan. Nu måste jag droga droga VAMPIRE DIARIES, missade igår. Inte kul alltså! Det är andra gången jag blir tårögd för att jag kommit på att jag missat ett avsnitt. Tur som e finns det på datan :) godnatt



Gaah solade solarum igår för första gången! Som ni ser på bilden e jag röd i ansiktet. Brände mig lite.. :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0