take me for who i am

Tjaa. Härlig update har vi här. Men ja vad ska man säga. Det är sommar och jag har ingen lust att slösa tid på datan? När man kan vara med sina söta kompisar, vara på grönan, bada, sola, grilla, skratta, tälta och massa tråkigheter. Men nu är det kväll. Jag var på bio med min kära mor och såg Streedance. Den var inte helt "wooow" men den va bra. Och man blev inte bara lite sugen på att dansa när man såg filmen. Nästa vecka ska jag gå streetdance kurs i södertälje, gal1 ballt va? Yesyes. Imorgon ska jag till farsta och köpa skor, sen ska jag kolla på en väska och klänning där också. Efter farsta vet jag inte.. nån som vill leka? Hoho. "vad söt du e du e undarbar na na na" men nu ska jag kolla på en film känner jag. Ni anaaar inte hur många filmer jag sett den här veckan! Jaja. Vi höres. Pöss



tja brunett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0