skratta vs gråta

Godmorgon. Nyss ätit lite frukost. Kollar på room raiders, planerar dagen. Ikväll ska jag på takida med elin! Hihi (a) skitkul. Innan det så kanske jag ska på bio med emelie? Eller.. nä jag vetefan. Grönan ändå kanske? Men vet inte om jag orkar det. Får se hur detta blir. Herre vad hungrig jag e! Har redan ätit 2 mackor men nejnej. Här ska det ätas. Fast nu har vi bestämt det blir bio, men det stora valet är: ska vi skratta eller gråta? För antingen blir det Kommisarie Späck eller Dear John..

Jag blev totaly in looove i en kille idag! Jag ska visa videon. Jag har bara hört låten aldrig sett videon. Och han.. så sjukt snygg helt perfekt ååå jag blev tårögd när jag såg han?! Fattar inte varför, kändes lite överdramatiskt där. Menmen.

 Eller nu va han inte alls så snygg.. men kolla på 0.54 SKITHET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0