skolavslutningsdagen

Tja! Borde väl egentligen byta om till träningskläder? Träningen börjar om 40 min. Har inte tränat på flera veckor pågrund av ont i hälen, så ja får se hur det går! Ska berätta lite om vad som hände igår, idag och så:

Igår var jag ju hos nettan. Vi gick till trehörningen var med bella, sara, lollo, netto, elin, amanda, emelie, emma, krille, ozzie, kovacs, alex, falken, lasse, vadsmo och maurer. Hoppas jag inte glömde nån nu? :$ aa, några badade! Usch. Inte jaaag. Sen staack vi alla till sara. Det var kaos. Hade lite chill några timmar, sen gick vi till coop. Träffa jocke på vägen. Vi åt. Drog till ip. Va där en stund, emelies absolut härliga kusin var där! Haha. Jaa sen drog alla förutom jag, krille och jocke. Jag fick total utskällning av ozzie och lollo också! TACK. hmm.. ja. Stack hem vid 6. Packade lite stuffs. Drog ut och va med jocke och krille ett tag igen. När dom drog hem gick jag till ip, sen skulle jocke med också så vänta på han. Vi va med kasper, pakke och dennis. Jaaa. Vi cycklade runt i några år? Har gal1 mycke skavsår i rumpan av hans underbara och sköna sittkorg. När nästan alla drog cycklade jag och jocke runt länge! Turades om.. intressant intresant. Anteckna för guds skull! Blev hämtad. Sov hos syrran. Har passat hunden baghera idag. Och nu ska jag byta om till träning. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0