lite av det goda

Tjenatjena!
Idag, eller nja om en liten stund kommer min kära syster. Hon ska hämta mig hem till henne, där jag ska få träffa världens sötaste baghera också! Great. Hmm.. e väl där ett tag? Sovmorgon imorn, så det är chill ;) vad har hänt idag? Inte specielt mycket. Killarna idag = otroligt intensiva och jobbiga! Fast dom e väl söta ändå.. eller? Ibland. Slutade med att jag gick från skolan och var sur ändå, pågrund av idioter kallas det. Jaa. Imorgon ska jag till Huddinge med elin, om hon inte glöm det?! Ska köpa lite braas, = BHAR för okunnigt folk på engelska. Eller vadå folk? Jag har typ 2 läsare daah

Nu ska mamsen ha datan. Farväl! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0