jomen tjena

Hallå. Hatar att jag inte har nån mobil. Lixom.. hur får jag tag på mina kompisar? Om jag vill träffa nån, det är inte precis så att jag kan allas nr uttantill. Nejnej. Jaja lite om midsommar.

Jag var på Anettes land. Vilka var där hm.. Anettes mamma o pappa, hennes bror, hans "kvinna", deras 2 barn, Anettes 2 barn, pappa och jag. Puh. Vi bodde där. I fredags var det tipsrunda med alla i närheten. Så det var väl typ 40 pers? Sen kördes det brännboll och fotoboll. Dagen efter bara chill. Badade. Körde fotboll. Idag, lite chill. Hjälpte pappa att måla! Så tjänade.. ungefär 100 spenn på det? + att jag tipsade på Argentina - Mexico matchen 3-1 så jag får typ 150 spenn till. Värsta cash-dagen jue. Nu kollar jag runt lite på teve. Eller teven står på medans jag kollar bloggar. Det va verkligen länge sen jag läste massa storbloggares bloggar. Ja imorgon då. Imorgon ska jag på danskurs. TROR JAG!? Dom där som ska hålla hand om danskursen är lite wierdo och hör aldrig av sig. Så jag är inte ens säker på om det blirr nått imorn. Jaja iallafall. Efter det ska jag till tandis.. Kul. Efter det? Vara hemma typ. Fast jag har faktiskt 2 nr! WIHOOO. Jennis och Johannas ;) kanske ska ta och sova snart. Fast jag vill inteee. Måste upp vid 10 imorn. Hallojsaaan



guldlock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0