HAHAHA

Tjaa, det funkar ju de här med facebook? Nu sista dagarna har jag haft typ.. 7 besökare? Igår hade jag 27. Fatta det e STORT ju. Pappa ringer och väcker kvart i 10. Somna om? Svar nej. Eller såklart man försöker, men naej inte går väl det. Så data blev de. Idag vet jag inte vad som ska häända? Nu frågade Emelie om grönan. Men hannah sa att jag kanske kunde va med henne och Matiiiis. Så vet inte riktigt? Humhum.. Får ta och ringa pappsen. Fast får inget svar. Ska träna ikväll också. Kl 7. Åhnej. Det är då alla kommer vara där antagligen. Och nu frågar nån Maahdi om jag vill träffa han? Vet inte hur människan ser ut. Nej, nu ska jag koncentrera mig på MTV och om en stund på frukost. Och vad äre för skitväder? Jag anropar solen, solen vart är du?



säger bara en sak: HAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0