inlägget skulle in 2 dar sen

Vilken uppdate man gör lixom hallåå?
Så ni borde va glada. Men det e väl kul om ni får veta vad man gjort under tiden man haft dataförbud, utegångsförbud och allt de där? Ja, som idag - idag har jag sovit 3 gånger. Först under natten. Sen runt 11 och sen vid 2. Det måste ni ju veta! För det är så viktigt :):):):) jaaa! Om nån halvtimma ska det komma någon som heter bo, birgitt, boel, boe eller nåt? Inte för man kan heta boe då. Menmen. Imorgon åker vi hem på morgonen *zzzzz* och så måste jag hjälpa till hemma i 3 hela timmar! Åååh. Jag kommer börja gråta.. Bara för att jag slaggade me elin och johanna förut? Låt mig leeeva, mamma och pappa tack :) och nu. Hm, ja nu ska jag lägga upp några riktiga stek låtar!



Kärlek till dom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0