eclipse today

Tjubru. Kollar på Life of Ryan idag också. Love it <3 inne lite på daaata. När Ryan är slut ska jag sätta på min älskade spotify som jag lyckades fixa alldeles själv. Liiite efter men bättre sent än aldrig. Aaaaw stackars Ryan :( oh shiet va hungrig jag är märker jag nu. Måste äta lite. Sen ska jag sminka mig, klä på mig, för jag har duschat, känner mig riktigt frääsch. Hihi. Ska träffa johanna om en timme. Vet inte vad vi ska hitta på, men vet ni vad vi ska göra kl 18.10? DÅ KOLLAR VI PÅ ECLIPSE!! Jag är helt... :))) eclipse premiär, helt underbart. Längtar så efter Jacob. Älskar honom! Gaah. Nej jag dör nu. Visste ni att jag har träningsverk i armar, mage, rumpa? MOHAHA nu vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0