du sjunger schnyyyggt

Hallo. Trött. Som. Fan. Pappa väcker mig kvart i 10. När jag har match samling kvart över 1?! ÅÅåh. Så jag somnar om, til halv 11. Går upp. Äter en halv banan. Sitter här. Och vill kolla på teve. Så jag trore blir så. Funderar på att ta bort mitt lösen till bloggen? Om ni fatar breee? Idag kanske jag ska träffa hannah efter matchen! Hope so! Saknar henne ju, inte vart me henne på år. SÅ YOU BETTER COME HANNAH, ANNARS LIGGER DU ILLA TILL. Känn dig hotad. Juste, inge inge inge mat har vi hemma. Men ändå så ska jag äta lunch tycker pappa? Hm.. lite svår kombination där. Kanske skulle göra pannkakor. Meen. Jag har inget recept men jag kan det nästan uttantill! Bara kolla här:

6dl mjölk
3dl mjöl
2 ägg
½tsk salt
... smör

jani.. blev lite sugen nu också! Så det kanske blir lite hemmagjorda pankisar? Nån som vill sällskapa? .. tänkte väl. Tjadå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0