yo dudes

Hej. Jag hatar att starta inlägg? Med typ tja, hejsan, hallo, yo.. jag har redan skrivit alla HEJ ord som finns! Frånochmed nu ska jag alltid skriva.. nä vettefan. Ingenting kanske. Blir lättast så. Nu gör du mig riktigt besviken Jenni, hade tänkt och ringa dig och hela paketet men blää. Haha! Bajsa baklänges :)

Jaja. Jag sov hos min mors mor inatt. Skulle sovit där inatt också, men vi ska åka till landet istället. Ingen data blir det väl då antar jag. Kommer hem på måndag. Sen ska jag ta med mig en kompis på tisdag - torsdag. Men jag vet inte riktigt hur det blir me det? Jaa. Idag har jag inte gjort nånting. Köpt jordgubbar. Åkt buss, det va h-e-m-s-k-t mycket hemskt. Varmt. Väldigt varmt. För varmt. Nu är jag happy för jag har fått FRIDA tidning! Ska droga den idag. Ikväll vid typ 1 så ska det vara Panic room, den där skräckisen. Jag vill verkligen se den! Men grejen e.. eftersom jag kommer vara ensam uppe så kommer jag nog inte lyckas hålla mig vaken? Snyft. Och imorgon: Teven på kl halv 8 på kanal 2. EL GRANDE FINAAAALO !!! Go spanien go spanien


Kommentarer
Postat av: Elinhs

Jag vill med !!!<43333333

2010-07-11 @ 17:12:21
Postat av: krishkrash

Du får nästa gång :d :d :d <333333

2010-07-12 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0