weird

Tjafan! Är på ganska bra humör. Jag är hemma nu, hos mamma. Vi var ju på landet. Vet inte om hur länge men mamma kan skjutsa mig till pappa. Ska byta om där sen gå ner till ip. Har träning, fast det är mer valfri träning. Det är bara en timme och vi kör bara match. Så det är vuxna med också när vi spelar, pappa ska vara med. Efter det ska jag tagga direkt till Jenni. Najs! Ska slagga där och imorgon följer hon med till mitt tills på torsdag. Det kommer bli skitroligt :) jaa. Och sen är det inte många dagar kvar till gothia? Herregud. Gothia! Världens största ungdomscup? Inte illa.. Håller på att kvävas av all värme så kanske är inne några minutas till, sen ska jag gå ut och läsa lite i skuggan. Är helt inne i "Liv & Lovisa" haha. Kanske blir update ikväll hos Jenni. Om ni har tur. Kärlek till er

 Oj hahah blev lite fel där.. menmen. Orkar inte fixa det, den får vara upp&ner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0