sunrise

Godmorgon världeen jag är hungrig som ?!$DA)U#&Q ungefär. Johanna ligger och sover i soffan haha fail. Vi satte på Sagan om ringen vid typ halv 3 igår. Jaa och jag somnade vid 3. Vaknade halv 5 oc filmen va fortfarande igång, Johanna hade redan deckat då. Gick in och la mig i sängen, men nejnej hon sover på i den lilla lilla soffan! Gulligt. Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. det är fint väder idag. Orkar nog inte pallra mig till grönan. Eller? Vet inte. Så vet jag inte om Elin kommer hem idag eller imorgon? Hmm. "ett mysteriuuuum" nanana. MOHAH funderar på att vecka Johanna på ett otrevligt sätt: gå in på spotify, sätta på en rocklåt, skruva ner volymen, smyga fram till henne, skruva upp volymen och sätta datan vid henns öra.. Vad sägs om det? :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0