måste ses

Hey beautiful! Kollar på teve. Slappar. Idag har det ju vart dans, roligt och jobbigt. Väldigt jobbigt. Åt lunch med mamma i Huddinge och sen kom jag hem. Orkar inte vara med nån idag. Fast jag borde egentligen det? För ikväll sover jag borta, sen åker jag till landet.. men nu hinner jag nog ändå inte. Ska till landet fredag-söndag.

Jag såg ju Eclipse igår? Den var verkligen b-r-a! Verkligen bra. Mycke bättre än 1an och bättre än 2an också. Jag är helt crazy in Jacob också. Jag måste se den igen tror jag.. på bio alltså. Så bra! Hihi. Justeee. Har en mobil nu igen. Lycklig :) det är en tegelsten men ändå, det är ju en mobil. Nås på mobilen i helgen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0