helgen nivet

Sorry, ganska dålig på att blogga nu på sommarn. Men det får ni stå ut mer, har faktiskt ett liv att leva. Okej kan berätta lite vad jag gjort under helgen.. På fredan åkte jag till landet, med pappa. På lördagen kom Niclas också. Det va skönt på landet. Bada, körde fotboll, sola, sprang och lite sånt. Kom hem på söndagen. På kvällen träffade jag Lollo och Sara. Träffade dom på ip, sen gick vi till daggis. Snacka och stuffs. Senare kom Ante och Johanna. Sen gick vi hem, jag sov hos Sara. Kollade på "kungliga bröllopet" haha! Fast tillslut så tröttnade man faktiskt, efter 2 timmar.. dagen efter gick vi till ip. På vägen mötte vi Melli, Denise och Amanda. Ip skulle dom också till. På ip träffade vi Lollo, Jonte och Davve. Hmm ja. Sen hade jag träning igår också, det va kuuul :) idag ska jag väl vara med nån kompis. Men just nu känner jag för att slappa, kolla på film, bara chilla gal1! Skriver lite seeenare! JALLA



6an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0