another day

Hemma! Rätt skönt. Zappar lite på tävän och snackade nyss med Elin på msn. Hon är hemma vid 8. Så om en timme kan jag börja gå mot henne dåra.. ska ju slagga där! Ja idag var jag ju med Jenni. Vi drog t skärholmen och kolla lite. Jag köpte 2 tröjor på gina.. Men jag glömde dom nånstanns! Kan ni fattar hur ledsen jag blev? Där rök 130 spenn i onödan. Jag kom på det när vi redan satt på bussen :( blev leeedsen. Jaja. Vill inte slösa energi på lite pengar. VI skynda oss hem till henne och hämta nån laddare som hon sen lämnade till Mohanned. Sen såg vi Tim tror jag på vägen hem? Så satte oss där.. drog hem så var hemma för en halvtimme sen. Nu ska jag bränna en gaaal1 bra skiva! Puss & kram



sara åker imorn :(


Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHHAHA, dina tröjor har säkert någon annan på sig just nu! :D

2010-07-08 @ 20:12:28
URL: http://jenniferhammarberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sluta va så elak !!

2010-07-09 @ 17:32:17
URL: http://dauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0