always be ma baby



Yooo :) ska snart tagga till min söta mormor! Ska slagga där 2 dagar.. inga kompis antar jag? Så håller på och packar lite lugnt lixxx. Har ju vart med Elin älskling! Igår skulle vi bada men det blev inte så, blev annat. Vi träffade först Max, Micke, Marco. Max drog rätt snabbt, sen kom en asläskig skåpbil som kör runt och slår ner folk, vilket intressant liv dom måste ha? Ja. Var med dom. Näjs. Ja, sen skulle vi tälta men som vanligt gick vi in tidigt på morgonen och la oss i sängen istället. Idag då? Hade tänkt åka till gömmarn, men blev inte så. Så vi åkte till farstabadet. Träffade 3 coola killar där. Eller killar, typ men? Hahah. Väldigt intressanta personer. Sen åt vi på donki, och vi skildes åt. Nu e jag hemma. Ska nte gå på dirren, om typ en halvtimme går jag till bussen. No make up på hela dagen! Och ändå fick man ragg? HA HA

sorry att jag inte har nå nya pics, men mobilen är sönder </3 så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0