Vem är jag?

Ja.. Vem är jag egentligen? Det finns inget ord för hur jag är. Jag är mig själv. Ingen annan är som jag. That´s it;

Jag är nästan alltid glad. Iallafall i skolan, på träningar och sånt. När jag e ledsen vill jag vara ifred, lyssna på musik och ibland skriva texter. De flesta i min ålder som aldrig träffat mig förut dömmer mig innan de känner mig. De brukar inte tycka om mig. Vissa som inte känner mig kallar mig fjortis eller bitch? Men de som lär känna mig brukar för det mesta tycka om mig. Jag är töntig och knäpp. Jag bryr mig om folk mycket. Jag är kaxig mot de som är kaxiga mot mig. Framförallt mot killar. Jag kan säga vad som hellst till de killar som jag känner om de är taskiga mot mig. Jag försöker att inte göra det men det händer att jag får utbrott och sparkar den och säger fula saker. Varför vet jag inte, men jag stör mig så på killar som e kaxiga. Mot vuxna är jag nästan fjäskig mot. Eller jag är alltid glad och pratsam. Jag hoppas att jag är en bra kompis, jag försöker lyssna bra och stötta mina vänner. Det är viktigt att vara populär för mig, patetiskt men ja, jag har självklart kompisar som är mindre populära och de som är mindre populära. Jag bryr mig inte så mycket hur "poppis" mina kompisar är men om mig själv. Bryr mig mycke om mitt utseende också. Inte på matcher och med mina vänner. Men jag tycker det är sjukt pinsamt att komma till skolan utan smink. Sminkar mig gärna mycket, tycker jag ser ut som bäst då. I skolan är jag väldig oblyg. Sen typ 4an har jag blivit så. Jag pratar mycke på lektionerna, skrattar och flummar mycke hela tiden och är kompis med de flesta. Fast inte de som är äldre, tjejer åtminstone. Jag har alltid tjejer som är äldre emot mig. Fråga mig inte varför, de känner inte ens mig. Jag har ganska stor respekt för de som är äldre. Eller det är inte just det att de är äldre, utan att jag inte vet va de känner för folk. I plugget va jag riktigt duktig i 5an och på slutet av 6an blev det sämre. Nu pluggar jag dåligt. Asså jag klarar av proven men börjar plugga typ dagen innan och så. Inte så bra eftersom jag vill bli psykolog och måste ha bra betyg då! Gud va skönt det va att få skriva av sig..


Kommentarer
Postat av: Erik Rosen

Okeeej. Då vet vi?

2010-01-10 @ 11:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0