långt inlägg

Tjena möss!

Nu är jag på blogghumör :) OMG på dig Jenni! Stygg flicka ;) jaja. Kom nyss hem från min systeeer. Har vart där sen typ.. 4 kanske? Jaja, har inte uppdaterat nått ju men har haft mycket för mig denna helg vettu!

I fredags. Jo, jag va me jenni. Först gick vi till PC, för första gången jag va där på riktigt. "nää på låtsas" haha! gud så roligt. Sen drog vi hem till habibiberg! Gjorde inte så mycket, hade roligt som vanligt. Drog hem sen, DET TOG MIG FÖRFAN ÖVER 1,5 TIMMAR ATT KOMMA HEM! Sl suger maaajs! Hela tiden är de försenade på vintern? Jaja. Va bara hemma den kvällen.

Lördags. Åkte till Farsta med luua, hs och liiv! Först va jag där med mamma i typ 30 min så jag köpte 2 par jeans och en ashet skjorta. Haha sen visade det sig att hela crewet hade köpt likadan jeans! Coolingar. Ja, på väg hem så drog jag och Liiv hem till henne. Hade inget att göra. Smsa lite med Stureplans polarna men alla va på elverket så vi tog bussen till Juringe alle, hette det? Där träffa vi Lucas och Rasmus. Kallt säger jag bara. Höhö, va där ett tag sen tagga vi. Hm.. Träffade Elin och gick hem till Liiven. Vi typ kvar över 10 drog vi ut och leta efter Fabbe, Felix och Johan. Men de hade lurat oss så de va hos Fabbe. Vi gick hem till Faaaabian va där typ 15 min. Va tvungna att va hemma till 11. Men Elin drog hem till sig. Skulle egentligen träffat de senare men det blev inte så.. Va bara hemma hos Liiv och kolla film.

Idag. Liiv skulle på dop, så då gick jag till HS. V där ett tag sen ringde mamma, sa jag skulle hem och ja syster mötte mig i Farsta strand, vi åkte hem och åt. Nån timme senare åkte vi hem till Rebecca. Patte och Alle va där också. Och min älskling Zina! (en hund) va där några timmar. Plugga lite. snackade, lyssna på musik. Blev hem skjutsad runt 8! Har bara vart hemma sen dess :) långt inlägg det blev..

Måste bara säga till alla att Luuva the king e bäst!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0