svaaar!

Postat av:

Haru strulat ?
Haru bästis ?
Vart bor du ?
Vilken skola gåru i ?


svar:
1. Ja
2. Naj har ingen
3. Hagsätra och Haninge
4. Kungsklippan

Postat av: evelina (landet)

är du oskuld? :D om inte när vill du ha sex?

Pusspuss <333


svar:
1. Yes
2. När jag har en pojkvän som jag litar på :)

puss på dig med :) <33

Postat av: sofie

Ska du sluta på fotbollen? :(
Vart skulle du vilja peica (stavning) dig?
Favorit färg?
Favorit outfit? :) (byxor, tröja, acesoarer(stavning)):D
Puss <3

svar:
1. Nej jag ska inte sluta? :o inte än så länge, får se hur det blir sen när det blir för mycket träning!
2. Hm, i underläppen eller tungan
3. Rosa och blått gillar jag!
4. Jag gillar att ha klackar (även om jag suger på att gå i det) och thights, sen en midjetjol med skärp till, ett vitt linne, många halsband och armband :) puss

Postat av: eliza

Hur gammal e du?
Hur länge har du bloggat?
Varför bloggar du?

:) <3

svar:
1. 96a
2. Hm.. har bloggat i lite olika bloggar i nästan 1 år
3. Jag gillar att skriva av mina känslor och berätta om mitt liv
Postat av: schlisbetchs

hur långt har du gått med en kille ? :)

svar: Mer än strul men mindre än sex säger jag bara ;)

Postat av: Thyyraa<33

va använder du för smink?
när är du född?
har du pojkvän?

kram <3

svar:
1. maybeline new york mascara, H&M puder och ibland kajal
2. 24 augusti 96
3. Nej :)

Postat av: AMANDA THE BEEEST

Din favorit låt?
Din favorit film?
Vem är din förebild av alla kändisar ?
Vem av alla kända tjejer tycker du är snyggast?
Vem av alla kända killar tycker du är snyggast?

svar:
1. Tik tok just nu :)
2. Skicka vidare
3. Har ingen direkt, men Beyoncé gillar jag mycke ;)
4. Jag tycker Blake Lively i GG är skitsnygg
5. Taylor Lautner, Zac Efron, Sebastian Krantz osv..

Postat av: Izabella

vilken är din favorit pose? ( lägg ut bild tack! )

gillar du saker som handlar om att bajsa? :)

hur får du så lååååååångt och vackert hår?

bloggar du för att du inte har något att göra, för att alla andra har bloggar eller för att du vill att folk ska läsa om vad du gör om dagarna?

hur vill du att folk ska flörta med dig?

bröst eller rumpa ?

puuuuuuuuussss från belliiiis !

svar:
1. Jag gillar att driva på bilder, men typ "peace" i like, kan lägga ut en bild i ett inlägg ;)
2. Ja min favoritsak you know
3. Haha, född så! ;)
4. Först så var det ju för att alla andra gjorde det, men jag kan inte sluta nu, det är berondeframkallande och jag gillar det
5. Inte vara blyga men inte snuskiga, ge långa blickar och ge komplimanger
6. Haha på killar? Bröst isf! Pusspuss

Postat av: maggie

sv: visst, fråga gärna på min frågestund med :)

favoritfärg?
sommar eller vinter?
vad tycker du om kärlek?

svar:
1. Rosa & blå :)
2. Sommar!
3. När man är omtyckt av den man gillar är det såååå härligt, men kärlek kan också göra ont. Jag vet!

Postat av: J'<3

när fick du din första kyss?(aaa)
är du blyg?
hur lång är du?
Vem är den bästa du strulat med?;)
puusss <3

svar:
1. i 5an
2. Nej det tycker jag inte :)
3. 1,67 cm
4. Oj då.. Den senaste kanske hahaha ;)

Postat av:

Ser du upp till någon i din skola ? är det någon/några som inspererar dig på något sätt ? med vad och vilka såna fall och varför :) ?

love yoour bloooggg ! <333333333

svar:
1. Hmm.. Nej ingen speciell, men jag tycker det är modigt de som vågar ha sin egen stil och inte bry sig om andra, FÖREBILDER säger jag bara. Jag vet inte riktigt om dina frågor hände ihop? Men det blev väl svar på de 2 första nu va? Jag fortsätter så. Alltså jag känner inte så många utanför 7orna i min skola. Inte så bra iallafall, så jag kan inte säga nått om folks personligheter. Naj, inget mer att säga!

Tack, va glad jag blir :D <33
Postat av: luua

HAR DU NÅGON GÅNG PULLAT OCH TÄNKT PÅ MIG?! :D var ju tvungen att ställa en fråga så! :D hoppas du svarar ett bra svar nu kristin! :D

svar:
MUPP! Ja det har jag, jag har ju redan berättat det för dig flera gånger? -.-

Postat av: amanda

Om du fick ändra en grej med ditt utseende och ditt liv, vad skulle det vara :)?´

svar:
1. Mitt utseende; mina lår
2. Mitt liv; att min mamma inte flyttat

Postat av:

Kan du sjunga i ett videoinlägg ? :)

svar: Ja du, kanske! :)

Postat av:

hur fan kan du vara så ful?
och tjock?
haha
men seriöst.
har du haft ngn pojkvän?
isf va hette han innan han tog självmord?
:)

svar:
1. Jag föddes så
2. Jag vill vara tjock?
3. Ja det har jaaaag :)
4. Anders, han tog inte självmord. Marcus, han tog inte självmord. Ricardo, han tog inte självmord. Casper, han tog inte självmord. Kevin, han tog inte självmord.. Vill du att jag ska fortsätta?

Och nu min fråga till dig:
1. Vad är det som gör att du väljer att skriva anonymt?
2. Vad är poängen med frågorna? Att jag ska bli ledsen? Tror du det, helt seriöst? Jag kan gissa på att du är en liten 95a som sitter där och njuter, du är så smal att du nästan går av, tycker det är coolt att supa och röka och din hobby är att klaga på folk. Hur många rätt hade jag?
Du tror säkert jag blev ledsen när jag läste det där? Men ska jag vara helt ärlig? Jag kände, absolut ingenting. Höjde på ögonbrynet. Så, är du nöjd nu? Och jag bryr mig faktiskt inte vem du är. För så himla tuff och cool kan du väl inte vara som skriver anonymt? Jag står för det jag säger och hota mig om du vill eller vad nu poängen är med det hela. Jag tar inte skit från äldre längre, that´s it.


Kommentarer
Postat av: thyra

det var nån annan som frågade hur lång du va. du svarade 167 cm o de är jag också :) var bara tvungen att säga det :D puss

2010-01-30 @ 18:40:06
URL: http://shinelikemee.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej :) <3

2010-01-31 @ 12:15:32
URL: http://dauh.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej :) <3

2010-01-31 @ 12:15:46
URL: http://dauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0