tisdag.. ondsag?

Tjenamors lingonkors!

Yeah ;) kom precis hem. Diggar till itunes låtar, fejjar och blir dissad på msn. Idag var det skola då. HELT OK! Så jävla sköönt vi räkna bara matte i 20 min? För det va genomgång och så, jag lyssna och förstod typ allt! Asballt. Vi slutade 2, för vi har fortfarande inget elevensval.

Liiv och Hs mötte mig i centrum, satt inne på solarium och snackade, missa bussen och gick på toa, självklart fanns det toapapper... Jaja, sen tog vi 705an mot Liiven. Åt massa obooy och bargis eller vafan det heter? Piroger heter det på svenska iallafall! Kolla på Disney Channel, som vanligt dåra :) sen gick jag hemåt och och Elin också. Shit vilken timing jag hade med bussen alltså! Kom preciiis när jag ställde mig vid hållplatsen, värsta flyt.

Ikväll blir det sen träning, drar vid halv 8 och träningen slut 9. Hinner inte blogga efter det, om jag har tur så funkar 6an nu så jag kan se Paradise men antagligen inte.. Blev så besviken, Stefan åkte ut! GAAH. Varför måste alla åka ut hela tiden? Jag vill inte det, kanske teve kan tänka



k a n s k e  l i t e  s e n t  m e n  b ä t t r e  d e t  ä n  a l d r i g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0