soppa idiot bondjävel!

Men ååh jobbiga människa! ELIN CEDERBORG ska köpa hårfärg och måste göra det på H&M bajsare bajs. Så nu måste vi åka dit och så ska vi träffa Johanna där typ. Men jag börjar ju weina när jag tänker på att det är skola. Asså jävla bajskungis ingen vill gå med alla bajsbarn där! Okej, förlåt alla är inte bajsbarn men jag vill lätt gå i kvarnberga ju.

Jaja. Nu har vi nästan fixat oss, lägger in bilder ikväll. Men pappa tvingar med mig på nån grej som egentligen alla föräldrar i fotbollen ska göra men han säger att jag ska med dit, vi ska lixom åka till Edbohallen och städa. Städa! Vad tänker människan med? Sista kvällen man kan vara uppe länge innan skolan och han gör så mot mig :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0