skoldag

Tjosan.

Idag började skoldagen tråkigt men slutade ganska najs :) det började med skolstart kl 8.15 när jag kom så sa inte en ända jävel hej till mig, det kändes ju kul (?) ja och sen så vare so. Ganska skön lektion, jobbade för mig själv och njöt av min underbara musik. Efter det gympa. Vi hade "trampett" och jag ägde skiten ur alla! Förutom hanna och alla killarna. Men resten ägde jag ;) höhö. Lunch sen. Och.. läsning? Haha ingen läste. Eller jo, jag. Fett inne i min bok och alla tyckte jag va nörd som läste.

Jag - Nana lalalaaa
Alla - Kristin?
Jag - ....
Davour - Kristin man hör din musik?
Jag - ....
Alla - Hallå Kristin?
Julia - Kristin!


Haha då vaknade jag till. Eller jag satt och lyssna på ipoden på högsta volym och hörde seriöst ingenting först. Tydligen hade alla varit jätte taskiga mot vår vikarie, för hon va lesbisk och såg ut som en kille. Stackarn :( alla mobbade henne och bara pratade. Men jag är ju MVG barn så jag läste :) och va inte bara MVG jag lyssna på musik och smsa med Ludde. Jaja. På non vare aaasnajs. Fast det kanske va för att jag inte gjorde ett piss. Eller jo, jag ritade, sjöng, va lite taskig mot moa och var allmänt störig. Jag och Julia va kingar ;) vi klottrade på alla papper och skrev lite brev! Rhooolandåh tvinga mig, Julia och Fanny städa efter lektionen så vi gjorde det jätte snabbt så vi skulle hinna till vårt spanska förhör.

Hmm.. Annars inget mer roligt att berätta. HAHA! Har vart så jävla dissad idag, ingen kunde göra nått helt seriöst. Sara och Liiv svara inte. Lollo kunde inte. Elin kunde inte. Kanske skulle följa med Rebecka och Rosanna hem men fatta nada.. Sofie kunde inte. Så nu har jag vart helt ensam på en fredag! Kan man bli mer MVG? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0