si sådär

Tjäna bloggis!

Idag vann vi matchen, precis som jag sa ;) haha. 3-1 blev det. Fantastiskt spel mina kamrater! Jao. Efter matchen drog jag, morsan och sarräh till donkdonk och käkade El maco. Asgod! Haha, köpte lite godis (ganska mycke) på okåquåtta sen skjutsade hon hem oss till Sara. Vi duschade, snackade lite, sen satte vi på film. Ni vet den där E.T? Har aldrig sett den filmen så ja så blev det. Sen kom hennes syrra, brorsa och mamma hem. Emil var ju lite kokko om man säger så :) Kanske inte ska gå in på detaljer.. Haha och så lurade vi honom att jag hade baaajs på mitt ben och gjorde så att han nästan börja gråta stackarn! På slutet hade vi lite mascara krig också, har fortfarande inte fått bort allt. Mamma hämtade mig vid halv 8 sen har jag bara vart hemma och göttat mig! Har berättat hur mitt liv kommer se ut si sådär :))) trevligt trevligt. Imorgon är det skola, ZZZNARK säger jag bara.
Men nu ska jag och möörshan sjunga lite. H A R E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0